M3 Atle Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Da beholder jeg denne bilen sommern 2013. Bilen jeg bygger på er opprinnelig en 318is. Men skal bygges om til M3 og selvfølgelig godkjennes. Søknad og ECE dokumenter er påstell donorbil plombert. Litt nye planer for sommern 2013, kammer,Xbrace, csl luke, bytte ut coilovere mm. Her er litt ustyr og alt er stort sett nytt med kvittering. Understell Senket med FK königsport coilovere K-sport topplager bak GSP Justerbare topplager fremme GSP justerbare camberstag Powerflex foringer i stabstag fremme og bak GSP excentriske bærearmsforinger 'urethan og alu' Nye hundebein foran og bak. Powerflex i travers bak Powerflex i bærearmer bak org diff foringer Nytt difflokk Nye bremseskiver rundtom med keramiske klosser. Nye stålomspunnede bremseslanger Alt av bolter i understellet stort sett nytt. Nye indre og ytre endeledd motor og drivv GSP girkassefester Ny hardy Nytt difflokk Ny clutch lamell trykkplate og utløserlager Nye hjullager hele veien. sveiset forsterkninger til diff innfestning sveiset spacere til girkassa Hele giroverføringa er ny. Semi carbon innsug GSP Lettede og overdim remhjul Rustfritt grenrør 2x2,5'' superspring rustfritt eksos. Ny utveksling 3,91. ikke bygget om. Men det kommer Åpent filter K&N Masse nye pakninger og oringer på motor Masse nye vannslanger pluss pluss. Karosseri Nylakkert i fargen space grey Nye hjulbuer valsede buer bak _pent_. Orange blinkers rundtom Ny fronrute og bakrute på veg. Interiør Byttet til svart dash Svart gulvteppe svart taktrekk Svart skinn vader __Strøkent__ M3 3,2 ratt med airbag Hjul: Hvem bryr seg. Mangler: -Schrick kammer. Grader er uvisst enda. -Chip, alpha n, uten LMM Er på jobb nå så legger ut bilder når jeg kommer hjem Tror ellers at dette blir en nokså morsom e36 =) Gjenstår veldig lite for og få den ferdig så blir moro og prøve!
M3 Atle Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Ja! Tenker det blir lagt ut bilder i dag ! Har også vært og hentet ett sett e46m3 hjul 8&9x18. Som skal blåses og pulverlakkeres vinrøde med r-dekk. Må jo få testet den på bane før jeg selger den
divad Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Ser ut som et morsomt prosjekt du har her Ikke meninga å komme me OT i tråden din, men er dette mulig å godkjenne altså? Folk påstår hardnakket at min 318Is->325i er umulig å godkjenne. Dette var i forhold til vekt og sånt, så ser ingen grunn til at M3 skulle være enklere
M3 Atle Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Ja, prøve og få lagt ut litt mer bilder etthvert. har ikke hadd ork til og gjøre så mye den siste tiden, dritt lei av bil. Også har jeg kjøpt meg nordkapp tintorera med 225 yammis og 70knop+ så det har vært litt artig også! )
M3 Atle Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Huff at aldri jeg fikk kommet igang med denne tråden skikkelig..
Pedi Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Huff at aldri jeg fikk kommet igang med denne tråden skikkelig.. Ingen problem, er bare å fortsette fra der du står nå det... bare vas, det går helt fint Hvordan gjør du det med vekter da, er jo bare der problemer kan oppstå... Regner ikke med at du får endret vektene i vognkortet?
M3 Atle Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 Den blir regget som 4 seter. Så lenge den veier 1350kg eller under det med full tank.. Det er vel eneste bekymringa. Men letter man bitte litt så går det .. Kan bygge om fra 316 også... Om man ønsker det..
e30 tic Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Skal man regge ned forlanges det at sitte plassen er fysisk fjernet. Reglene kom i 07 men jeg vet praksisen er ulik.. Fint om du får de til kun ved å fjerne selen feks
M3 Atle Skrevet November 17, 2012 Forfatter Skrevet November 17, 2012 du fjerner bare selen ja.. dette er ingen problem.. de har godkjent såpass mange e36er nå så det er nesten blitt en drill her i skien. hehe
M3 Atle Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 orange blinkers rundtom eller smoked hele veien.?. Skal forresten ha i xenon så da blir det 3000k i alt som er..
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Skrevet November 20, 2012 Oransje! Purrfect til den bilen! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå