Simmelim Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Heisann. Har falt for fristelsen og gått til innkjøp av en splitter ny 320d F30. Det jeg lurer på, og som jeg håper å få hjelp til, er hvordan jeg bør gjøre det med vedlikehold? Hvordan kan jeg bevare lakken best mulig? Har hørt folk snakke om lakkforsegling, Ditec-behandling, osv... Hva er best og hva er anbefalt? Blir veldig glad om noen kan komme med tilbakemeldinger eller tips Bilen er safirsort hvis det har noe innvirkning på tilbakemeldingene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnalott Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg ville anbefalt deg og lest litt på artiklene på www.detailersclub.no, veldig mye bra info og guider der. Detailing er et eget fag, og det er lett å bli bitt av basillen dersom man begynner å handle litt gode bilpleieprodukter. Detailersclub.no har også et meget vennligsinnet forum hvor man kan spørre om alt som har med bilpleie å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 takk skal du ha skal inn å lese litt der! Ingen andre som har noen tips eller anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Aller beste tipset for å konservere lakken er å wrappe bilen. Folie holder rundt 3 år med dagens standard hvis jobben blir gjort ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå