kinzo Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Er bare ett lys som fungerer, det andre nekter å funke. Har bytta pære og ordna bedre kontakt ettersom de gamle var full av dritt, men vil fortsatt ikke slå seg på Noen som har peiling på hva som klan være feil?
ZhilleN Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Irr for det første er et vanlig problem mellom kontakt og selve tåkelyset, kan også være sikring som har ryki, overspenning osv. Har du målt strøm og alt? lurt og tenke logisk i denne situasjonen
kinzo Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Har ikke noe å måle strømmen med, derfor jeg spørr her i håp om at det er en dustete liten bagatell som jeg har oversett.. men sikringer er sjekka og alt er i orden der, og har prøvd å følge kablene for å se om jeg kunne finne noe som ikke sitter riktig, men finner fææn ikke problemet lurer litt på rele, men om begge lysa går på samma rele så er det jo ikke det som er feil detta kjører hue mitt til deee grader her
haybimmsen Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Skjekk releet, skjekk lederne, ved venstre lykt, så blir ledningdnettet fordelt i to, slik at høyre lykt også skal få strøm, må være et av de tror jeg:p
kinzo Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 Fikk løst problemet med å kjøre begge lya på samme kabel funker jo midlertidig til jeg har fått nytt ledningsnett.. var morkent hele driten uansett bare å sende pm om noen har ledningsnett til meg
haybimmsen Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 kinzo skrev: Fikk løst problemet med å kjøre begge lya på samme kabel funker jo midlertidig til jeg har fått nytt ledningsnett.. var morkent hele driten uansett bare å sende pm om noen har ledningsnett til meg Koed har:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå