///Mysild Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Lurer på om det å kjøpe den store "hundekjeksen" som er til M3, og bare flytte festet opp til demperen istedenfor å ha det i bærearmen er en gode idè? Min gamle 318i hadde det slik (men som jeg husker, understyrte den mye) kan det være pga dette? Tråd med bilder av hva jeg mener: http://www.uucmotorwerks.com/html_proje ... ension.htm
hagenisse Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hvorfor ikke bare handle noen andre stabstab og feste de der de festes i dag? Hvis du bare flytter det foran og bruker samme stag som i dag har du laget deg en audi.
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Ja, var det jeg tenkte at det ble mer understyring, men problemet mitt er at på coiloversettet mitt, er det de "labbene" som m3 fester sitt stabstag i, så jeg lurte på å flytte de dit, (siden m3 har der, må det jo være en fordel) var egentlig bare fristende, men skjønner jo at jeg må handle meg smallere stag om jeg skal gjøre det ^^
hagenisse Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hm, er det et problem at du har festepunktene for det?
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 problemet er at det er fristende å flytte stabstagfestet dit... jeg en liten "tvangstanke" om at det bør jeg gjøre pga det blr jo være bra siden m3 har det
hagenisse Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Nå skjønner jeg plutselig hvorfor folk setter M3-merke bakpå 316'en sin!
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 Nå skjønner jeg plutselig hvorfor folk setter M3-merke bakpå 316'en sin! Haha!! Å nei du, er nok ikke slik det foregår, men jeg tenkte bare på om ikke det ville forbedre egenskapene på bilen. Hvis man kan få bedre handling ved å gjøre et slikt enkelt grep, vil jeg jo gjøre det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå