Erlendmelk Skrevet April 6, 2012 Share Skrevet April 6, 2012 har 3 stk m-parallel som du kan få BILLIG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlendmelk Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Mangler høyre bakfelg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Jeg må ha fire Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-rs Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Har du bilder av alle fire bbs RS felgene? er breiere kant på 10" rekner eg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Det er ikke breiere kant på de 10" breie, men de er mer konkave. Merk, dette er BBS RS700 og RS701 (bedre kjent som BBS RSII), ikke BBS RS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 hvor holder du til da? pris med dekk på bbs ch? er vel ikke et20 på alle 4 vel? 20-40 hadde vært fint til min m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Det er ikke breiere kant på de 10" breie, men de er mer konkave. Merk, dette er BBS RS700 og RS701 (bedre kjent som BBS RSII), ikke BBS RS! Det har du helt rett i, og i og med at det er bilde av felgen, så regner jeg med at man ser hvilken rs type det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 hvor holder du til da? pris med dekk på bbs ch? er vel ikke et20 på alle 4 vel? 20-40 hadde vært fint til min m3 De har et 20 alle fire, har bud på 10' med dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Ok, synd vil helst slippe spacere osv jeg, så lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det er jo med dette innpresset du slipper spacere da mann! Er det ikke et 47 og 27 på orginale M3 felger da? Jo lavere innpress, jo lenger stikker de ut.. Kunne tenkt meg de RsII hjula dine johnja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jo og kan ikke kjøre 20 når det er 47 org vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det vet jeg, men du kan heller ikke space dem. Tror ikke det skal være problem med dette innpresset på M3, når det kjøres med 5 serie innpress på standard E46. Men, nok ot fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 helt greit at du svarer for meg rsheggem Rs11 hjula kan vi gjøre en deal på serru...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Det er jo med dette innpresset du slipper spacere da mann! Er det ikke et 47 og 27 på orginale M3 felger da? Jo lavere innpress, jo lenger stikker de ut.. Kunne tenkt meg de RsII hjula dine johnja.. Hehe beklager, er ikke helt inn i hvilke vei som kan spaces å ikke kan, bare har hørt 7mm ermaxlovlig, dvs man kan ha 40 forann og 20 bak, men takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå