Elliott Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hvor får man kjøpt Bmw Style 95 replika-felger? Har prøvd å søke her på bimmers og google men finner ingen som selger disse felgene. Noen som vet hvor man får kjøpt disse? mvh Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 Ingen som kan svare meg på dette? Noen som har å selge privat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 lurer på det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Liker dem best orginale jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Liker dem best orginale jeg Ja men vist du bor i nord så er det ikke noe særlig å bruke masse penger på felger desværre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hva er vits med en replika som knekker ved første dump da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Hva er vits med en replika som knekker ved første dump da? Er det mulig å spore av! Er jo ikke det jeg lurer på, om jeg velger å knekke felgene mine i første hump så er vell det mitt problem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå