Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i utgangspunktet hente et par brukte bmw m 193 felger på fredag. De er iflg. selger helt strøkne og har gode continentaldekk. Prisen er 12 000,som jeg synes er en grei pris, men en kamerat synes dette var alt for mye og synes maks 10 000. Så da spør jeg her; er 12 000 for mye for et sett brukte m193 felger med gode continentaldekk? 12 000 forutsetter at felgene er strøkne og dekkene er gode med mye mønster :)

Skrevet

Aner ikke hva disse pleier å gå for jeg, men syns prisen var litt stiv, selv for 10.000. Er det 18" eller 19"?

Skrevet

Dette er felger som ervanskelig å prise.

De fleste som selger tøffer seg med hva de koster ny osv.

Ofte går slike felger veldig mye billigere om selger har kjøpt nye, og skal bare bli kvitt de. Hadde ikke gitt mer enn maks 8000 så lenge dekkene er strøkne.

Husk, det finnes ett hav fullt av slike felger rundt i landet, så prut de ned :)

Skrevet

Er enig med deg. Prøvde å prute hardt på prisen, men selger var litt vanskelig sånn sett. Problemet er at det ligger lite av denne felgen ute på FINN, dette var den eneste jeg fant... Og begynner å bli ganske sulten på nye felger nå.. Skal også lakke de ferricgrey, da er de fete :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...