Terje79 Skrevet April 4, 2012 Skrevet April 4, 2012 Driver å skal ha ut motor av bilen og lurer da på om AC må tømmes for å få dette gjort. Motor og kasse skal ut i fronten, så driver å demonterer fronten og AC pluss litt til står igjen. Fikk et tips om at kondensator og AC pumpa kan dras til side og stripses slik at det ikke trengs å tømmes. Noen som vet åssn man i detalj gjør dette? Hvis den må tømmes, hvordan gjør man det om man ikke har mulighet til å få BMW eller andre godkjente til å gjøre det. Bilen står litt avsides til, så det er ikke bare bare å komme seg til et sted som driver med dette.
BMW ///BJ Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 trenger ikke å tømme systemet, bare å henge hele ac systemet til side som du fikk tips om
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Du bolter av kompressoren fra motorn så er det egnetlig bare å ta hele dritten til sides. Men om du skal ha av hele kjølepoakka må du splitte vekk ACdelen fra olje og vann radiator
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Kanskje noen vet dette her, på bruksbilen jeg har nå, så er der bare vanlig varmeapparat, men på delebilen som e driv å skal skaffe me, er det elektronisk varme med ac, kan dette bare flyttest over? Og ta trykktest og påfyll? Eller ligger det ikke klart med strøm osv? Takker for svar, er en 1996 mod e36
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hvorfor ikke? spør jeg siden det virka som du visste det:D
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Fordi det ikke er lagt opp el styring av spjeld osv.
haybimmsen Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Spjella i dasjen? Så det e jævli mye å flytte over? Men om du flytter over alt, så vill det funke?
SweetBMW Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 ALdri giddi å satt meg SÅ nøye inn i det. Men jeg tror ikke det er barebare da det er ganske mye styringer inni detta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå