SpiXi Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 hei har noen problemer med el nette på bilen min. 1. noen som vet hvilke rele som skal i lowbeam.har søkt på nette men finner ikke noe. det er 5 pins har prøvd masse forskjellig men ikke noe som virker. har målt med multimeter og det er strøm og alt der. 2. fartsmålern min virker ikke målte på ledningen som går til diffen der var det 7,84v ca. skal det vere 12 der eller er det svakere pga den sender signaler. 3. alle lysene bak virker bortsett fra rygge lysene noen som vet hva det kan komme av. 4. fant 2 kabler ved brekke som ikke er festa til noe de er i samme klyse som følern til om brekke er av eller på noen som vet hva de er til.bilde kommer.
kje Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 2. Vet ikke hva du skal måle, men sensoren i diff'en er enkel og grei å skifte. Meget sansynlig at denne er defekt hvis alt annet i instrumentpanelet virker. 3. Det sitter en ryggelysbryter i sida på gearkassa. Skift denne og lyset vil virke som normalt igjen. 95% sikkert 4. Vet ikke på e30, men kan være til lys i gearkula, eller evt 12V uttak bak?
SpiXi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 tror jeg fant ut hva den var til den var til den sensoren i gir kassa:P fant en ledning under bilen i dag så kobla de 2 sammen men virker fortsatt ikke så tror jeg må bestille ny bryter:P
SpiXi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Skrevet April 7, 2012 hei driver og ser litt på ting nr 18 på tegningen den har jeg. men nr 17 har jeg ikke der er det bare et tomt hull i kassen min. det står at nr 17 er ryggelys bryter. men hva er nr 18 det er der jeg har ledninger på kassa mi :S
SpiXi Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 sikker. for der nr 17 er. er det bare et hull i kassa mi. også er det jo ulik størelse på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå