SpiXi Skrevet April 7, 2012 Share Skrevet April 7, 2012 kjøpte bilen i høsten 2011, uten at noe som helst virka. det er en 1985 325i uten takluke.bilen har blitt sveisa opp og lakert av forige eier men noen små ting må jeg sveise på nytt pga dårlig jobb. nå skal bilen selges blir utrolig trist og selge denne da dette var drømme bilen og har jobba med den i så mange timer. grun til salg er at jeg skal kjøpe meg en annen bmw og ikke har plass til 3 biler. hvis jeg skulle beholdt den selv så måtte den stått ute og tror ikke jeg hadde hadt tid til og gjøre noe med den. det fortjener ikke denne bilen bilder av bilen når jeg fikk den. bilder fra 2013 planer for bilen:fikse alt av lys: ferdignye felger: ferdigfå den eu godkjentm-tech 1 kitt: skaffet300mm bremsercoilover: ferdigsorte hella lykter foran: ferdignye baklykter: ferdigjusterbart stabbstag kitt. ferdiglsd diff: ferdignytt interiør: ferdigmotorbytte. venter på svar fra bt montere olje tryks måler. olje temp.sikkert masse mer og men er dette jeg kommer på i farta.hellakere bilen: hvit tror jeg. får se på hva lommeboka sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 7, 2012 Forfatter Share Skrevet April 7, 2012 fant en ledning som var løs på siden av gir kassa i dag også fant jeg en ledning under gulv teppe. er de 2 som hører sammen eller er det den ledningen til og få lys i gir kula. rygge lysene mine virker ikke:( noen som hvet hvilket rele som skal i lowbeam. det er plassen der den svarte sitter. kjøre lysa mine virker ikke de heller har bytta bryter og alt mulig og en siste ting givern fra diffen til spedometeret. skrudde den ut i dag var bare en plast dings på den med en halv måne på som stakk inn i diffen hvordan klarer den og måle fart :S eller er ikke det givern til spedometeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 hadde tenkt til og ta ut stolene mine og gulv teppet i dag. siden jeg har så masse el feil på bilen så er det greit og komme til lednings nettet:P men det ble jo brå stopp når jeg så ut av vinduet i dag frister ikke og ligge og knote i snø hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 har lodda nye batterier i si kortet. men det hjalp ikke mye når det var irra masse bak. så det er ødelagt. så har kjøpt meg et nytt et som er på vei i posten nye batterier her er det irra i stykker så har jeg tatt ut gulv teppe i bilen pga hadde mistanke om fuktighet. jeg hadde rett. teppet var kliss vått på fører siden og lå litt vann der. tenkte med en gang jeg så det at dette blir mye jobb. det jeg lurer på er hvor dette vannet kan komme fra etter litt skraping og pussing ble jeg overrasket det var bare overflate rust og litt bobbler.skal ta resten i morgen. på andre siden var det tørt og fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 fått gjort litt i dag også. fiksa sånn at spedometeret virker pussa ned gulvet. den gamle dritten satt godt:P og malt med noe rust stopp greier også skal jeg male med noe vannavisende maling hvis det skulle komme fukt i teppet igjenn. også fant jeg ut at bensinmåleren var ødelagt. så var og henta meg en i dag men den passa jo ikke. så da lodda jeg over den tynneledningen fra den nye til den gamle. det var ikke lett har aldri lodda før+ den ledningen er jo tynnere en et hårstrå. men den virker nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 skjer ikke mye her om dagen pga kjøpt meg leilighet og da blir det ikke så mye penger til bilen nå også venter jeg på noen deler fra gs så kanskje jeg får den eu godkjent til sommern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 har foresten fiksa alt av lys nå var et rent #"¤%/" med ledningsnett og reler og dritt men nå virker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 har foresten fiksa alt av lys nå var et rent #"¤%/" med ledningsnett og reler og dritt men nå virker det Know the feeling Hadde noe styr med mitt eget ledningsnett, men det er absolutt verdt arbeidet å fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 jepp er digg og bli ferdig med det. ledningsnett er det verste jeg vet. så nå er drømmen og hente en m3 e36 fra england og stjele motor og gir kasse men det blir vel ikke før neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 jepp er digg og bli ferdig med det. ledningsnett er det verste jeg vet.så nå er drømmen og hente en m3 e36 fra england og stjele motor og gir kasse men det blir vel ikke før neste år Ser den, skal det selv en vakker dag. Men har en del andre ting i livet som må skje først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 i dag har jeg kasta alt inn i bilen igjen så nå mangler det bare nye lys og noe blinklys så blir det og prøve på eu kontroll vaska den litt også litt dålige bilder men har bare mobil kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Ser bra ut! Den kontakta ved giren er til ryggelys, men du har vel gjerne fått lys til å fungere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 fant en ledning som var løs på siden av gir kassa i dag også fant jeg en ledning under gulv teppe. er de 2 som hører sammen eller er det den ledningen til og få lys i gir kula. rygge lysene mine virker ikke:( noen som hvet hvilket rele som skal i lowbeam. det er plassen der den svarte sitter. kjøre lysa mine virker ikke de heller har bytta bryter og alt mulig og en siste ting givern fra diffen til spedometeret. skrudde den ut i dag var bare en plast dings på den med en halv måne på som stakk inn i diffen hvordan klarer den og måle fart :S eller er ikke det givern til spedometeret? Jo, dette er speedometer giveren. Det er en induktiv giver som påvirkes av impulsgiver''hjulet'' inne i diffen. Det vil bli et magnetfelt mellom speedometer giveren og hjulet inne i diffen under kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 har fiksa alt dette mangler bare noe m tec plast og skilter nå så får vi se om det blir s50 b30 neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 var på vår mønstringa i dag. var bra oppmøte og det var mange biler der men bilen min begynte og gå varm på vei dit. så måtte stoppe på thorshov og kjøpe meg en vifte skruing på thorshov et bilde av gliset på vårmønstringa og med nye lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå