kapiox Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Det som er minus med bilen er - Har en ripe på førerdør og venstrebakdør (tidlegere eiger) - Panseret har en liten bulk i fronten, MEN HAR KJØPT NYTT(tidlegere eiger) Dette er en 320manuell. Som er 1999modell. Kjørt ca 228 000. Kan vel begynne med, det jeg har gjort det er orginal front, mtech 1 bakfanger, m3 sideskjørt Har byttet alt under bilen nye foringer framme nye bærearmer nye styekuler nye opphengskuler Nye bremeklosser /skiver framme og bak. Nytt motorfest begge sider Nye foringer i traversen bak Nye foringer på begge bærebruene bak Ny bakstilling + drivakslinger side de var større å kraftigere Ny DIFF Ny vannpumpe Ny Radiator Nye frontlykter ( Angel eyes ) Montert sportstoler, delskinn Nye dørpaneler, følgte med sportstolene Nye Coilovers er montert, godkjent senket!!!! Nye bremse rør bak + overtank Det er også montert nye bremserørbak. Nytt annlegg er montert Focal fremme og bak. + 12" sub med mono og firekanls forsterker. Dynavin D99, spiller er også montert! Har også 2sett vinterfelger, alu felger med piggfrie og pigg dekk. Nye nyrer (sorte) Nye speil Ny bagasjeluke opner. Har også montert shortshift på den, GS sin justerbare 15 september Nye baklykter er kjøpt LED sotet Kjøpt xenon til grøftelys Har også kjøpt nytt ratt, m3csl og så har jeg kjøpt ny DVD spiller, dynavin D99 m3 hartge felger som står på nå 19" 225-35-19 foran og 235-35-19 bak Kjøpt ny m3 frontfanger, som trenger lakk Var vell det jeg kom på i farten! Som sagt godkjent med 0 feil. Fredag 20 januar.Det er pga jeg har brukt tid og penger på den ! Tror jeg har kvitteringer på 50 000kr Ring/Sms 92 85 98 98. Pris 85.000 ! Mvh Morten Christensen
elx Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35047280 kan dette være av interesse? + litt mellomlegg til meg.
kapiox Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 bytte mot ein nugatti boks å ei cola:P Å coupen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå