w126 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 dette er en bil som går i mange år til om ønskelig av dens eier har nettopp satt i motor kjøpt fra LAT BMW med garanti denne er sterk og strøken! 2,5l 192 hk. Automatkasse er overhalt av BMW spesialist i dagene før gammel motor tok kvelden. interiør og eksteriør bærer preg av alder, og fremstår aldeles ikke som en pærle, men teknisk veldig sterk. for 3-4 år siden ble den fullstendig nedplukket og all rust fjernet. ny eier kan glatt "bruke den opp" over en del år, eller gå for en helrestaurering har enkelt ikke bruk for bilen lenger. den har kun vært en ekstra vinterbil i årene jeg har hatt den, og nå erstattet med en Suburban. før den var min var den min fars fra omtrent ny, og slitedeler alltid skiftet av en petimeter... tenker den ikke har noen spesiell salgsverdi, så er åpen for mange bytte muligheter! kan vurdere bud bytte ting av interesse: Audio: yh501 høyttalere, CAV A8M forsterker, Advance Acoustic utstyr, Audio Analogue Tilhenger: Alt av interesse, bilhenger, billig Camping vogn til ombygning, vare henger etc. Hvitevarer: Side by Side kjøleskap - eller innbygningskjøleskap 142cm høyt - innbygningsoppvaskmaskin - innbygnings micro Arbeid: behøver hjelp til oppbygning av min '90 MB w126 560SEL, gjenstående arbeid er å ordne til og montere interiør fra e SEC og lakkere (har mekanisk verksted) mangler bare en med vilje og tid Dekk: behøver dekk til 19" 235-245 front og 255-275 bak til e38 Materialer: Gulv flis, beleggningsstein, kantstein, vinduer av stor størrelse til vinterhage Verktøy: alt av interesse, bilverktøy, løftebukk, ventilasjon for lakkering, håndverker verktøy, malings sprøyte maskin åpen for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 kunne du slengt ut noe bilder ? gjerne en ca pris ved eventuelt salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w126 Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 jeg gjør det selvsagt når jeg er hjemme igjen etter påsken. jeg har en formening om ca. pris, men mottar bud på englevakten@hotmail.com helst ville jeg hatt noen til å reparere no bil hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullblondie Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Er den solgt siden det ikke har kommet bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå