goty Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Er intr i en del deler til min BMW 02, skrik ut om du har noe du vill bli kvitt så er det ikke umulig jeg trenger det .
GSS Skrevet April 8, 2012 Skrevet April 8, 2012 Jeg har fortsatt lassevis med nytt og brukt til 02, så du må også skrike ut om du vet hva du trenger
goty Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 Dempere bak Den "bøyde" chrometrekanten som er helt forran på dørene. (Den er både horisontal og "bøyd", er ikke umulig dette er 2 deler som sitter til hverandre, har ikke demontert denne på min egen enda.) Om du har brukt så er det mulig at jeg kun trenger den "høyre" delen på chrome støtfangeren forran. Med mindre det ikke skulle koste stort med en komplett brukt frontfanger . Sort list som ligger midt under panseret. Chrome takrails, begge to Hvis du skulle hatt en spoiler/airdam(front) som passer på 02 uten bredding kunne det også vært aktuelt
GSS Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Chrome takrails, begge to Er det takrennelistene du mener? I såfall har jeg til begge sider. Nye. Den "bøyde" chrometrekanten som er helt forran på dørene. (Den er både horisontal og "bøyd", er ikke umulig dette er 2 deler som sitter til hverandre, har ikke demontert denne på min egen enda.) Usikker på hva du mener. Er det den rundt trekantvinduet på døra? Eller er det noe annet? Om du har brukt så er det mulig at jeg kun trenger den "høyre" delen på chrome støtfangeren forran. Med mindre det ikke skulle koste stort med en komplett brukt frontfanger . Har ikke, men får noen fangere i mai. Det kan være noe der kanskje. Ellers er det dessverre dårlig med dempere, den svarte lista du nevner og frontspoiler.
goty Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Svar på PM GSS . Lurer også på pakning i døra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå