paukri Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Da har jeg vært en tur i tyskland å handla meg ny bil, ble en 2003 330xdt 5-trinns manuell denne gangen, med 117000 km på telleren. Bilen er godt utstyrt, har vel stort sett det meste. Ett par små ting må fikses, men det er jo greit, må jo ha noe å dille med. ting som må gjøres 1 Navi leser ikke dvd (ny laser er bestilt) 2 Bytte ett par vakumslanger. (kjøpt inn og blir bytta snarest) 3 Noe trøbbel med "plata" som kan dras for glass soltaket. (ikke prioritert i første omgang) 4 Lakkere diverse steinsprut på panser og skjermer. (Ordna i løpet av sommeren) 5 Senkesett. ( bestilt H&R 30mm) 6 M-speil. (bestilt) 7 Fjerne egr ventil (har mottatt en tom erstatning) 8 Fjerne Swirl flaps (bestilt) 9 19" felger/dekk (ikke handla enda) 10 Behandle skinn interiør skal se om jeg får tak på en utstyrs liste etterhvert. her er noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Se der ja Gratulerer med ny bil. Ser fin ut Blir nok finere etterhvert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 takker, om noen har noen gode forslag til felger så er det bare å komme med de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 spesiell og artig bil dette) gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 8, 2012 Forfatter Share Skrevet April 8, 2012 takk.. ja spesiellt å kjøre bmw 3 serie med 4x4... det er jeg ikke vant til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 fått på sommerhjul... snart kommer senk pluss litt anna småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå