Gå til innhold

E30 etterlysning - unik mulighet til å spre litt glede!

Hunden
 Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Min gamle venn Alexander skal gifte seg i juni, og forloveroppdraget er tillagt meg. I denne forbindelsen har jeg et håp om et lite bidrag fra noen på forumet som besitter en E30 med rekkesekser, som vil bety utrolig mye for oss.

Bakgrunn:

Alexander er en 33 år gammel siv.ing., advokat og kjempepedant. Han vokste opp i baksetet, og etterhvert førersetet i en 1986-modell 320i med sportsunderstell. Bilen, best kjent som Black Death, rullet ut av fabrikkporten i Múnchen 11. februar 1986 (min bursdag). Black Death arvet han siden fra sine foreldre, men ifm utenlandsstudier i 2001 gjorde han et katastrofalt valg han siden har angret på - bilen ble solgt til en BMW entusiast i Ålesund. Tross iherdige forsøk senere år på å spore opp bilen

for å kjøpe den tilbake står Alexander nå uten E30, men har i stedet en 325iA av nyere modell.

For å lindre sårene på sjelene har Alex vært aktiv i BMW Car Club Norwegen, og blandt annet oversatt Auto Motor & Sport til norsk for klubben.

Planen:

Lørdag 21. april skal Alexander drikkes ut. Den ultimate starten på dagen ville være om vi kunne hente ham i en E30 i hans leilighet i Oslo og ta en liten tur på fine veier (Maridalen eller Sørkedalen?) før brunch. Det er ingen enkel oppgave å spore opp slike prakteksemplarer lenger, men jeg håper det er noen her på forumet? Ville det være mulig å låne/leie bilen av deg for en formiddag? Du må selvsagt gjerne bli med, og jeg kan forsikre at bilen vil bli pent behandlet - Alexander har aldri gått over 3,000rpm før motoren er varm.

Jeg håper virkelig dette er noe du kan være behjelpelig med - kontakt meg gjerne på 9340 9379 / frederik.lunde@gmail.com

Fortsatt god påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...