Hunden Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Hei, Min gamle venn Alexander skal gifte seg i juni, og forloveroppdraget er tillagt meg. I denne forbindelsen har jeg et håp om et lite bidrag fra noen på forumet som besitter en E30 med rekkesekser, som vil bety utrolig mye for oss. Bakgrunn: Alexander er en 33 år gammel siv.ing., advokat og kjempepedant. Han vokste opp i baksetet, og etterhvert førersetet i en 1986-modell 320i med sportsunderstell. Bilen, best kjent som Black Death, rullet ut av fabrikkporten i Múnchen 11. februar 1986 (min bursdag). Black Death arvet han siden fra sine foreldre, men ifm utenlandsstudier i 2001 gjorde han et katastrofalt valg han siden har angret på - bilen ble solgt til en BMW entusiast i Ålesund. Tross iherdige forsøk senere år på å spore opp bilen for å kjøpe den tilbake står Alexander nå uten E30, men har i stedet en 325iA av nyere modell. For å lindre sårene på sjelene har Alex vært aktiv i BMW Car Club Norwegen, og blandt annet oversatt Auto Motor & Sport til norsk for klubben. Planen: Lørdag 21. april skal Alexander drikkes ut. Den ultimate starten på dagen ville være om vi kunne hente ham i en E30 i hans leilighet i Oslo og ta en liten tur på fine veier (Maridalen eller Sørkedalen?) før brunch. Det er ingen enkel oppgave å spore opp slike prakteksemplarer lenger, men jeg håper det er noen her på forumet? Ville det være mulig å låne/leie bilen av deg for en formiddag? Du må selvsagt gjerne bli med, og jeg kan forsikre at bilen vil bli pent behandlet - Alexander har aldri gått over 3,000rpm før motoren er varm. Jeg håper virkelig dette er noe du kan være behjelpelig med - kontakt meg gjerne på 9340 9379 / frederik.lunde@gmail.com Fortsatt god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Det er mange prakteksempler her. Håper det løser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunden Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Er det virkelig ingen som kan være interessert? Plan B er å gå på gaten og spørre tilfeldige E30-eiere. Plan C er å gå på et Benz-forum - håper virkelig ikke det blir nødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 håper noen får fikset dette, for virker som det betyr ganske mye for dere hvis det går i boks må du ta bilder av det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kan ikke hjelpe deg med e30, men om du firer litt på krava å kan klare deg med en gammel, litt sliten e21.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Kan ikke hjelpe deg med e30, men om du firer litt på krava å kan klare deg med en gammel, litt sliten e21.... Hehe,sliten faktisk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Husk at det er en gammel bil i forhold til disse moderne e30 utgavene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hadde vært gøy å gitt han en runde med e30'en min men blir en liiiiten omvei for min del da siden jeg bur i ålesund Håper dere finne en E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå