Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg gått til innkjøp av min første e30 turbo bil :)

Så da gjenstår det å se om jeg har gjort noe dumt da siden jeg har drevet med

audi frem til nå :P hehe...

Dette er gamle moonshine bmw`n, altså godt brukt og skal bli brukt ennå mere!

Men nå har det seg vel slik at alt du kjøper av banebiler er godt brukt da så det bekymrer

ikke meg, for jeg er ikke den som holder på med halv gass værtfall :)

bilen kommer til å bli kjørt som den er på gatebil våler, så kommer jeg etter det til å antagelig sette på mindre turbo da jeg regner med den er helt ubrukelig med så stor turbo.

Eier før meg har gjort en del oppgraderinger fra den gang den var bygd, så den begynner vel å bli ganske så bra selv om det er mange timer med jobb for å få selve bilen fin å se på, men

den blir sikkert ikke finere etter våler treffet regner jeg med :P

Og til alle som leser dette så er jeg ute etter 524 turbo diesel girkasser da jeg trenger reserve kasser til bilen da dette er svakeste punktet på bilen :)

ta gjerne kontakt med meg.

ouw9vf1bqkb7erb7782f.jpg

bqgsvltczylwxlsdvxhg.jpg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nei blir ikke hverken drifting serie eller extreme på denne bilen i år.

Det kommer specliste når jeg får tid til å skrive ned alt :P

Har kjørt opp litt e85 i dag å bilen går som et uvær, men guuud den turboen er for stor :) pri 1 etter mai blir mindre turbo for å få

Bilen skikkelig kjørbar å morro :)

Skrevet
Nei blir ikke hverken drifting serie eller extreme på denne bilen i år.

Det kommer specliste når jeg får tid til å skrive ned alt :P

Har kjørt opp litt e85 i dag å bilen går som et uvær, men guuud den turboen er for stor :) pri 1 etter mai blir mindre turbo for å få

Bilen skikkelig kjørbar å morro :)

Når har du fullt trykk egentlig slik den er nå?

Skrevet

Nei den var så treig i gang at jeg blir flau :)

Jeg vet ikke når den var i gang skikkelig, men om noen vil bytte

Turbo med meg så ta kontakt :)

Bilen går skikkelig stygt men kan ikke sammenlignes med audien jeg hadde :) desverre

Skrevet

Det er en stor precision, som sagt så har jeg ikke spec liste i hodet så må få satt meg ned å skrive et skikkelig innlegg, beklager at det ikke er i første post :S

Grovt sett så er det en m20 med grom kolbersmith topp, rett meg om navnet er feil, rustfrie ventiler og diverse i toppen. Smidd innmat, autronic sprut, pyramideringer, store dyser, stort alu innsug, versting clutch å svinghjul, grom mellomaksel, m5 diff med store qaife knuter for dragrace og svikstål akslinger, k sport coilovere, k sport 330 bremser foran.

Ombygd vannkjøling med noe ekstra pumpe greier, stor intercooler.

Skikkelig bur, stoler og seler, skumanlegg som skummer ned motorrom og bagasjerom ved brann.

Dette er et grovt snitt av hva den er bygd av da :P

Skrevet
Blir spennende å følge denne videre, den har no fått god behandling frem til no :-)

Hehe ja om det var ironi fra deg vet jeg ikke ;)

Men godt brukt er den da, men alle banebiler er vel bygd for å bli brukt ;)

Skrevet
var seriøst meint,tenkte på bla en del karosseri arbeid, hyppige oljeskift.

Er nok i bedre stand no en den gangen han kjøpte den.

Joda bilen virker bra den :) men mye som skal til før den er fin spør du meg :) men som sagt tidligere og så bruker jeg bilene mine HARDT så penere blir den nok ikke.

Er lagt ned sykt masse kroner i bilen, å jeg har vanvittig lyst til å kjøre extreme med den, ikke for å ta plassering men oppvisning å lære meg racing å ikke bare sidelengs kjøring ;)

Skrevet

Den bilen her har eg hatt lyst på siden Kenneth Olsen la den ut for salg, gratulere med grombil!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...