sierra2,9i Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Heisann, hvor mye skal du ha for ledningsnettet til motoren og LMM???
Hopen Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 Ser jo ut som en m52 motor dette mtp toppdeksel og oljefilterhus? Hvor på fosen?
m3vanos Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 det er en m52 bunndel, men med m50 topp. derav ikke vanos, men det er likevel et vanos deksel, så denne er kun til "pynt" står i åfjord
Nueva Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 Useriøs selger... Laget en avtale med fyrn, om at jeg skulle hente motoren nå førstkommende lørdag fordi han måtte ordne med E36 festene som lå en annen plass... Viser seg at han har nå solgt motoren til noen andre iløpet av gårsdagen... uten en gang og si ifra. Her har jeg ordnet med bil og henger + 1 person som kan hjelpe til og hente motoren. Forbanna idiot
m3vanos Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Useriøs selger...Laget en avtale med fyrn, om at jeg skulle hente motoren nå førstkommende lørdag fordi han måtte ordne med E36 festene som lå en annen plass... Viser seg at han har nå solgt motoren til noen andre iløpet av gårsdagen... uten en gang og si ifra. Her har jeg ordnet med bil og henger + 1 person som kan hjelpe til og hente motoren. Forbanna idiot DU som sa vi hadde en avtale, jeg sa aldri at motoren var solgt til deg! det er første mann til mølla, og din egen feil at du ikke fikk skaffa deg henger før på lørdag! Forbanna idiot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå