jon///M Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 holder på og ta av dørtrekket på førersiden på en e36 cab. har løstnet di 2 skruene bak håndtaket i døra men er det da bare og forsiktig rive av trekket? har dratt ut litt men er redd jeg ødelegger innsiden av trekket..
ØyvindBraaten Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Husker ikke helt hvordan e36 dørtrekkene er slik i farta, men skal være to skruere ved håndtaket, to eller ingen i bunn. Så er det bare å bruke en klipsvipper å vippe ut trekket. I toppen sitter den i 4-5 klips, hvor skrapelista ligger nedi også tror kanskje du må vippe ut trekant dekslet til speilet. Håper du får det til
Aguilera Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Et par skruer ja, og en hel haug slike klips rundt om - men vær forsiktig så du ikke knekker dem.
Ballder Skrevet April 9, 2012 Skrevet April 9, 2012 Dørtrekket og festepunktene til klippsene på dørtrekket er faktisk to forskjellige deler som er limt sammen. Også kjent for og løsne både her og der. Så av den grunn bør du bruke en lang flat kniv f.eks, eller rett og slett ett slikt plastverktøy beregnet til demontering av klips/trekk. Sitter mer eller mindre rundt hele med klips, og deretter trekkes trekket/panelet ut i bånn og oppover. Uansett har du nok en liten limejobb med innsiden av panelet.
jon///M Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 takker for svar. har nå fått av dørtekket etter litt om å men. men jeg ser at dørhåndtaket på innsiden er litt løst, sitter ikke skikkelig fast.. men jeg kan ikke finne noen skikkelige bilder om hvordan det skal se ut for og holde det orntlig fast, klarer heller ikke og se om det skal være noe klips og slikt der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå