OnkelLat75 Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 YouTube link: He he ser ut til at han drar den maks rundt hele banen her Hit vil jeg også med min, kanskje til sen sommeren, hvis det ikke dukker opp alt for dyre rep før den tid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er jo bare å ta turen det. Bestille båt billett ifra Kristiansand også fylle full tank og reise. Ca 100 mil ifra Hirtshals så er du fremme. Masse hotell der nede så sove får du garantert. Kan anbefales. Skal selv ned i august. 3 dager med kjøring også hjem igjen. Gleder meg allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Faen, da ses vi Øyvind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Bare å ta turen ja, ganske nøyaktig 1000km fra Hirtshals nedover som nevnt av Øyvind.L. Når jeg var ned i fjor hadde vi ikke bestilt, og kom midt i en superbike-weekend, allikevel fikk vi rom til 60 euro natta for dobbeltrom. Gesthaus Weber kan jeg anbefale, der var vi i fjor og kommer nok til å ende opp i år også. Skal nedover 5. juni, og blir der til 12. juni. Gode parkeringsplasser, billig øl og greit mat-tilbud. http://www.gasthaus-weber.de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Faen, da ses vi Øyvind Pokker.. Jeg reiser ned på fredagen. Når skal du reise? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Får veldig lyst til å ta CSL'n rundt i Gran Turismo 5 når jeg ser denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OnkelLat75 Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Tror jeg satser på Camping jeg : http://www.camping-am-nuerburgring.de/ Liker å campe, lettere å komme i kontakt med folk også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 da har vi samme tid rundt banen da, jeg brukte 9.23 med 323n. for nølerne, det er bare og reise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå