Trymsvei Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hei. Har en 2005 320D, merker når det er litt kaldt ute så er bilen ganske tungstartet, jeg har byttet glødeplugger, men er samme problemet enda. Noen som har vært borti dette? Når jeg sjekker feilkoder så får jeg faktisk opp feil på alle glødepluggene. Bilen er chippet.
MagnusA Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Da kan det være gløderele som er feilen hvis du ikke byttet dette samtidig. BMW bytter som regel alle plugger og rele/styring på en gang hvis du gjør det hos de.
Trymsvei Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Jeg byttet faktisk ikke gløderele nei, kansje jeg skal teste det da
Aguilera Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Har du nok liv i batteriet? Kombinasjonen av slitne plugger og lite strøm på batteriet er typisk for tungstartede diesel biler i kulden.
Trymsvei Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Batteriet er vel ikke det beste nei, men pluggene er helt nye. Så tror nok batteriet skal takle det
rekorden Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Bør også sjekke at glødereleet får strøm. Sikringen til dette ligger bak sikringsboksen (ett eller annet sted der bak).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå