Gå til innhold

Hvilke el. moduler er dette på E39

jojr
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hva dette er, regner med den hvite er hovedmodul men så sitter det en på høre side under teppe, hva er det?

Her har jeg tatt ut hanskerommet så dette er på en måte bak hanskerommet.

Den stangen som går på tvers (i øverste bilde) på høyresiden av den ser dere litt gult det er litt av det gule merket på boksen i nederste bildet, forstod dere noe av det jeg skrev nå? (godt jeg ikke er historie lærer eller lignende)

oysafyvz5uprftzu9ht8.jpg

Følgende nr serier står på denne boksen (001072913)(61 35-8381963)(608 377 10)

xv5n6wan2693es4vdrp0.jpg

På denne står disse Nr. (8386208)(0869460553)(05533903)

Har forsøkt å søke på nr, men usikker på hva som er varenr. og ikke varenr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at den hvite er hoved / grunnmodul (GM), Den sorte bak høyre sparkepanel er lysmodul (LCM).

Hvis vi går videre under teppet sitter det en sort boks med mange ledninger koblet inn i, og en del andre lednongsbunter. dette har da i tillegg ligget å badet i vann under teppe som jeg ikke aner hvor kommer fra, skulle hjerne vist litt om hva den svarte boksen er, ser ut sim ledningene bare er parkert inni den, og om noen kan fortelle hvor disse buntene med ledninger havner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den flate "kammen" med brune ledninger så er det minuspunktet til moduler og innvendig utstyr, du kan og ha en forgreningsboks for batteri pluss med røde ledninger der. På sedan er det og en boks med hovedsikringer der.

Ja det kan nok tenkes det er noen hovedsikringer der, er bare litt foriktig med å rote for mye før jeg har fått ut teppet og tørket opp ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...