Bmw mann Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Har et komplett svart skinn interiør til E39 touring. Skal i følge andre personer også passe Sedan for de som ønsker nedfellbare bakseter. Baksetene har forøvrig også integrerte barneseter også som vippes enkelt opp. Forsetene er med varme og manuell justering Bilder kan sees via prosjekt tråden min her: viewtopic.php?f=11&t=222034 Jeg vil legge ut flere bilder om noe dager. Interiøret kan for de som er i distriktet sees før det blir demontert. Demontering vil finne sted mest sannsynlig i helgen som kommer eller rett over helgen. Interiøret er uten hull og skader. Fint lite slitasje også. Dørpaneler med høytalere både fremme og bak følger også med. Så til prisen. Jeg hadde sett for meg at prisen for dette komplett vil gå for HBO 6000,- Etter å ha sjekket markedet for det synes ihvertfall jeg at det er en veldig god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Januar 10, 2013 Share Skrevet Januar 10, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2013 Ikke enda. Pga flere uplanlagte hendelser har det faktisk ikke blitt tatt ut av bilen enda.. Vil vel egentlig ikke bli tatt ut asap heller, men ut skal det. Hva er du interessert å gi for det? Fra stavanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferkingstad Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Er det rifter eller sår i interiøret? Eventuelt hva er prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ingen rifter eller sår. Skal legge ut noen bilder også får du slenge inn et bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå