TerjeJ Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Noen som vet akkurat hva disse heter fornoe ? : ) http://ltbmw.com/wp-content/uploads/201 ... df8d_b.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Oh dæven de var råå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeJ Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 syntes de var rimelig rå selv, men har ikke helt funnet ut hva de heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 BBS revolution ? Er ikke det noe sånt de heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Liknet veldig på BBS RS-GT, men tror RS-GT er breiere i den y-en hvor eikene spriker Forresten, du har nok lagt denne under feil forum hvis du ikke har slike å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Kunne minne litt om RG-F, men de finnes bare i 15 og 16".. Ser ut til å være 8,5x17", og med lavt innpress ala ET10-15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TerjeJ Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Kanskje sant at det er feil plass, fort gjort og gjøre feil som ny så de felgene siste turen jeg var på nurburgring men fant jo aldri han som eide bilen så tenkte måtte høre om noen her viste, men rs-gt er skrudd i midten trur jeg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Etter litt research kom jeg frem til at det er BBS RE Motorsport. Er blant annet å finne på BMWs e46 WTCC-biler. Av alle steder fant jeg svaret på vwvortex.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Jeg tror dem heter rg-f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå