E28 Power Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Hei! Har fått 2`er feil på touringen min på eu kontroll om at varsellys til abs ikke virker og at det ikke er liv i abs`en,bytta pære i speedoet og da lyste det...Hele tiden......! Har målt alle sensorene til 204ohm (satt multimeteret på 2000ohm) Prøvd og bytte releene over fra en annen e30 uten hell. Prøvd og bytte hjerne fra en annen e30..(Vet at abs`en virker på denne bilen) Er veldig irriterende dette her,for det var den eneste feilen jeg fikk og får ikke skilt på bilen før den er EU godkjent. Så da lurer jeg på om dere har noen tips/triks og komme med? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Målte du sensorne ved hjernen, eller nede ved hjulene"mulig brud". Sett etter om det er ir på jordingen abs pumpe. Tvangskjør abs pumpe med jumpe ledning over rele. De som sitter nede ved pumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Nei målte de der blir kobla til nettet i bilen.. Nei skal ikke være noe irr med jordinga til abs pumpa.. Tusen takk for tips ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Mål oppe ved hjernen, for og utelukke brud + power 12v Går pumpa i det heletatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Ok kan sjekke det, nei har ikke hatt liv i pumpa som jeg har lagt merke til vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Takker for video,men leitet meg ihjel etter det releet på mine biler men fant det ikke på noen av dem og de er 90 og 91,så har jeg lest mye rundt nå og funnet ut av at fra 89 og oppover ikke har dette releet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Du får nesten ta en titt her på side 26,27 http://bmw.ctcms.net/BMW/E-Books/E30/ Velg først= Wiring Diagrams - E30 (1983 to 1992 3 Series)/ Der etter= e30_91.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Se der ja,tusen takk for linken! får kikke litt på det i helga satser jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå