Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snus litt på den. Vil helst ha en komplett ombygd en :)

Men hvem er det som har bygget den om?

Syns nesten det er noe dyrt for en som ikke er helt ferdig ombygd. :)

Skrevet

bilen er ferdig ombygget. eneste mangler å bredde skjermene. det kan man evt ta over tid eller jeg kan vise til noen som kan fikse det for deg. jeg skal bytte ut begge bilene mine i en skikkelig trekkvogn så jeg gidder ikke legge mer penger i denne da. har skjermerne fra donor bilen som man kan sette over så det er jo en grei jobb å få gjort.

• 2 weeks later...
Skrevet

Tror "Prebols" er ute etter noe som dette, men denne er dessverre ikke til salgs. Bygget av Norges beste BMW byggere > SS Performance i Skien, en vanvittig god bil å kjøre, Alt er som nytt og den går noe helt sinnsykt :D

viewtopic.php?f=6&t=208764

Skrevet

Så den til salgs i fjor. 199 000,- du gav? :) Er ikke noe fan av lakkerte lister/diffuser og diodebaklampene, ellers er det en veldig flott bil :)

Skrevet
Så den til salgs i fjor. 199 000,- du gav? :) Er ikke noe fan av lakkerte lister/diffuser og diodebaklampene, ellers er det en veldig flott bil :)

Jeg ga den prisen du nevnte, baklamper er nå bytta :-) Det neste er å bytte til sort leppe og sort diffuser, listene er jeg litt usikker på ennå :-)

• 1 month later...
Skrevet

Ligger en utrolig strøken m3gt på blocket for 130 svenske;)

Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2

Skrevet

Jeg ville hentet en rød M3 fra sverige, men det var så mye styr sa selger at han orket ikke. Jeg måtte ha midlertidig adresse i svergie osv. Har aldri hørt om det men. Betaler gjerne noen tusen hvis noen klarer og hente den hjem:)

Skrevet

Null stress det.tok med meg prøveskilt og nettbank brikke og dro til sverige, kjøpte bil, stoppa i toll på tur hjem, betalte moms hjemme et par dager etterpå og alt var i skjønneste orden:)

Skrevet

Er dette lenge siden? Han påstod han hadde pratet med "transportytelsen" nettopp. Man måtte også sende en kvittering på at bilen var registrert i Norge, slik at han kunne få avregistrert den i sverige.

Skrevet

To tre år siden... jeg leverte inn skiltene på tullen og visste kontrakten og rammenr...

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...