oevre Skrevet Mars 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2013 Tar opp denne tråden igjen. Kom over et sett med 19" gs spider til en billig penge så jeg kjøpte de og monterte. Syns det ble greit! Har forøvrig bestilt m3 list ferdig lakkert også. Leverte bilen på detailing for et par dager siden og gleder meg til å se resultatet. MEN grunnen til at jeg tar opp denne tråden igjen er at ene høyttaleren i pas. dør er sprengt. Det er HK anlegg i denne og jeg synes det spiller greit for min bruk så lenge det fungerer. Da den ene skurrer vil jeg gjerne bytte denne eller begge mellomtonene foran. Noen som har tips til hva jeg kan montere? helst noe som passer ret inn og er relativt lettdrevet da jeg ikke gidder styret med ekstra forsterker etc. Håper noen kan komme med innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Ingen som har byttet mellombassen foran i bilen sin som kan komme med tips? Vurderer også å bytte bakpotta til en med litt mere godlyd. Har sett på eisennmann,men syns det er litt overkill å betale 7k bare for lit grommere lyd. Hvilke alternativer burde jeg se på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Du får kjøpt HK-høyttalere på koed.no sin bruktdel til en givekk-pris.. Evt vis du vil opp et hakk i lydkvalitet uten forsterker se på GSbildeler sin Hertz-høyttalerpakke. Helt super lyd i de, og lettdrevne som fy.. Forresten, nydelig bil du har.. Felgene satt som et skudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Takker for tips, skal sjekke ut asap edit: passer alle de forskjellige hertz settene rett inn der de orginale står? vil nødeig kjøpe for å oppdage at de er for dype Syns lyden er ok i HK anlegget,men det trekker sinnsykt ned når det skurrer, selv om det bare skurrer litt på enkelte frekvenser Takk for kompliment ang. bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Vis du slår inn regnr så får du opp en pakke med adapter til E46.. Passer rett i uten noe modifiseringer. Eneste er ledninger, men jeg bare stakk de rett i orginalstikket og tapet med eltape. Henger fast enda.. HK-høyttalerene sliter litt med bass og slikt ja. Hertzene spiller MYE klarere og ikke minst høyere. Dog litt lite bass i de, men jeg har en basshøyttaler bak. Du har vel HK-subwooferen under hattehyllen uansett, så spiller nok utmerket sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 Høres bra ut! Ja,jeg har den HK subgreia under hattehylla. Er litt forbi dB drag tida, så vil bare ha ren og grei lyd i bilen bare å bestille da Tips til en ok bakpotte i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Samme plan som meg da, veldig lei høy skrikete lyd.. Hertz-ene spiller veldig rent og pent, mange hakk finere enn HK'ene. Ble mildt sagt veldig overrasket, da jeg ikke hadde store forhåpninger. Ehm ikke hørt så mange forskjellige.. Hørt at Magnaflow har pen lyd iallefall, samt simons har fin lyd til god pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 har du byttet både foran og bak? hvilke av høyttalerne valgte du foran evt? driver spilleren alle alternativene gs har? sorry for mange spm,men vil helst få det mest mulig rett når jeg først bestiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Byttet alt jeg! Var en komplett pakke når jeg handlet. Kan se om jeg finner link når jeg kommer hjem.. Det står på info om de jeg valgte iallefall at de er laget for at spiller skal drive de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oevre Skrevet April 4, 2013 Forfatter Share Skrevet April 4, 2013 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/tilbehor_hifinavi_hoytalerpakke/1981411 Detter e jo ikke "alle" høyttalerne,men tror jeg går for dette settet. kan ikke bli verre enn det er hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 4, 2013 Share Skrevet April 4, 2013 Der ja, akkurat det settet jeg har.. Er foran og bak i det settet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå