Skands1 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Foreløpig ikke gått så veldig inn for det, men lurer på om det går an å justere høyden på HeadUp display?? Å justere at informasjonen viser høyere i frontvinduet.. Bilen det gjelder er en F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jeg gjorde det på en F10 jeg prøvde i alle fall, via iDriven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Jeg gjorde det på en F10 jeg prøvde i alle fall, via iDriven. Ok. Ante meg det skulle gå, men aldri hatt behovet for det før. Dette på tross av at det er fjerde bilen jeg har med HeadUp .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Jeg gjorde det på en F10 jeg prøvde i alle fall, via iDriven. Ja,ja.. Det var jo den enkleste sak i verden! På 'Settings' i iDrive.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå