Tobben_88 Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Lurer på om hva som er lurt å mest økonomiskt å gjøre med denne motor. Har lyst til å ha ca 160-170 hk vil ikke ha turbo å vil ikke bytte til 6er. Synes det er kult med org motor som går bedre. Er dette mulig eller er det bare en ønskedrøm ????? bilen har gått 180 000. ps. Med økonomiskt mener jeg at den skal tåle dette mer enn 2-3 måneder.. Veldig hard på gassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Bytte til M42 er vel det første jeg hadde gjort. Å sminke en gris går ikke an.... Sugetrim er dog meget dyrt, og lite hk for pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben_88 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Okey men når jeg bytter motor er det ikke mye styr med ledningsnett og omkoding da ? Har blitt fortalt at det skal være dette. Vet at sugetrim er dyrt å gir lite hk men føles bedre når man pisker noen turbobiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Bytte til M42 er vel det første jeg hadde gjort. Å sminke en gris går ikke an.... Sugetrim er dog meget dyrt, og lite hk for pengene. Hadde byttet til m44 istede jeg Men er helt enig, sugetrimme en m43 høres latterlig dyrt/lite givende ut! Edit: ser trådstarter ikke vil ha turbo, kompressor på en is motor er veien å gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 M44 er jo riktignok 1.9 literen ja, men M42 har jo allerede skikkelig innmat og tåler bank.. Hadde M42 før, den fikk gjennomgå gitt. Men startet hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 M44 er jo riktignok 1.9 literen ja, men M42 har jo allerede skikkelig innmat og tåler bank.. Hadde M42 før, den fikk gjennomgå gitt. Men startet hver dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobben_88 Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 M44 er jo riktignok 1.9 literen ja, men M42 har jo allerede skikkelig innmat og tåler bank.. Hadde M42 før, den fikk gjennomgå gitt. Men startet hver dag! Det beste er å bytte til m42 med andre ord da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå