jan magnus Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 om noen har dette å enten selge eller låne bort i nærheten så hadde det vært fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Er det 35mm 10 splines ? Eller nye typen, med 21 splines, eller hvor mange det er. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 om noen har dette å enten selge eller låne bort i nærheten så hadde det vært fint Om du har godt øyemål så går det som regel greit uten verktøyet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Er det 35mm 10 splines ? Eller nye typen, med 21 splines, eller hvor mange det er. ? Detbvet jeg ikke, har ikke demontert noe enda, men det er 204 hk motoren, det har kanskje ikke noe å si? Øyemål er no drit hvis det blir litt galt da boltene på kassa passer så ganske akkuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Er det 35mm 10 splines ? Eller nye typen, med 21 splines, eller hvor mange det er. ? Detbvet jeg ikke, har ikke demontert noe enda, men det er 204 hk motoren, det har kanskje ikke noe å si? Øyemål er no drit hvis det blir litt galt da boltene på kassa passer så ganske akkuratt Du får ikke kassa helt inn om den ikke er helt rett.. Jeg har gjort det flere ganger og det går som regel greit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jeg har til 35 mm og 10 splines. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jeg har til 35 mm og 10 splines. da skal jeg bestille cluchen og skjekke splinsa når den kommer i hus. vil du selge den eller går det an å låne den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Jeg har til 35 mm og 10 splines. da skal jeg bestille cluchen og skjekke splinsa når den kommer i hus. vil du selge den eller går det an å låne den ? Du kan låne den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Jeg har til 35 mm og 10 splines. da skal jeg bestille cluchen og skjekke splinsa når den kommer i hus. vil du selge den eller går det an å låne den ? Du kan låne den. ahh, det hadde vært suverent. jeg betaler selvsagt frakt av verktøyet. sender deg pm når eg får cluchen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå