miokiil Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Plutselig ville ikke bilen starte, får ikke bensin.. Prøvd å bytte veivakselsensor uten nytte, prøvd å starte med startgass ville ikke da heller. Noen som har vært borti det samme? Mvh miokiil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Om den ikke får bensin, så er mitt første spørsmål: Fungerer bensinpumpa? Og om den ikke startet med startgass, så får den ikke gnist heller, så da er det flere ting som er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miokiil Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Han får gnist;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 OK, men fungerer bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miokiil Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Det vi ikke vet. For prøvde å bytte veivsensoren uten nytte, men kjøpte bilen for to dager siden, å han jeg kjøpte den av sa den var ny... Men skal prøve å bytte den, eventuelt relleet hvis jeg finner ut hvem det er;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miokiil Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Prøvde å jumpe releet men bensinpumpa gikk ikke da heller, hvis jeg tok riktig relee da, eventuelt hvor sitter sikringen til pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Er ikke sikker på hvor pumpa sitter på denne bilen(i tanken eller under), men kan du ikke kjøre direkte strøm fra batteriet på pumpa for å sjekke om den virker - i første omgang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miokiil Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Var bensin pumpa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Så bra at du fant ut av det da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miokiil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Yes;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå