Gå til innhold

e39 multifunkson m5 ratt med slepering og airbag selges

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 99 mod 523 shadow line med det klassiske kjipe multifunksjonsrattet. vil dette passe? hører det skal være et skille i 99. helt fersk med BMW så en del jeg må sette meg inn i.

Skrevet
har en 99 mod 523 shadow line med det klassiske kjipe multifunksjonsrattet. vil dette passe? hører det skal være et skille i 99. helt fersk med BMW så en del jeg må sette meg inn i.[/quot

Hva er reg.nr ditt? Skal finne det ut for deg.

Skrevet
regnr: dk46271. og har du evt bilde? takker ;)

Skal passe på din bil iføge bavaria.

Har desverre ikke bilder. Skal prøve å få tatt noen i løpet av dagen.

Skrevet

hmm.. vanskelig å si hva som er rett da, om bavaria sier en ting, mens en annen noe annet.. jeg for min del er fersk med Bmw og har 0 peil på akkurat dette :/

Skrevet

sjekk realoem.com der står det hvor skille ligger. tror det er 9/98 jeg. har akkurat bygd om min 10/97 til m5 og nettet jeg brukte da var 10/99, da måtte jeg bytte ratt, og innbiller meg det sto at skillet var i 98 på realoem.

Skrevet

skal få lagt ut bilder i løpet av kvelden (skal på kino nå;-) BATTLESHIP)

Bor ca. 20. min fra stavanger.

Bud på 1000 notert , men mye for lavt med tanke på at airbag og slepering medfølger.

Skrevet
har en 99 mod 523 shadow line med det klassiske kjipe multifunksjonsrattet. vil dette passe? hører det skal være et skille i 99. helt fersk med BMW så en del jeg må sette meg inn i.

din bil er laget: 1999-04-21

så dette rattet passer ikke :P

Skrevet

Har ratt som passer bilen din! :-)

Skrevet

Takk for hjelpen bmwboy ;) man blir litt rådvill når man ikke har hatt Bmw før, så dette forumet og alle dere med peiling er til stor hjelp , herlig ;)

Sendt deg Pm Annikeen !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...