Gå til innhold

Tommen325's 1992 E30 cab! Nå med M50!


 Share

Anbefalte innlegg

Her kommer tidenes minste update! Klarte å brekke plastdekselet som står over ledningsnettet i motorommet da jeg tok ut m40 motorn, så på Lørdag fikk jeg det plastsveiset. Sparklet over det med plastsparkel etter sveisinga, og pusset hele dekslet ned med 380 sandpapir. Lakket så hele greia med svart matt.

Bilder:

Etter sveising og sparkling

mt3bu7l3jngpcqyvk4lq.jpg

Og til slutt ferdig resultat:

e8cccbefcp5kmv7a7ex1.jpg

Kunne nok like greit kjøpt et nytt til 150 kroner, men synes det er gøy med sånn småpirk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk luftfilterboksen nin nedi m abs sentralen jeg:-), mn har ikke radiatoren i enda å tror de vil bli problener nå dn skal i:-p, mn uten abs går d greit:-)

Jeg får prøve å sette en i min bil når jeg henter den. Men jeg har en svær griffin alu radiator i tilleg så jeg tviler sterk på at det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da var det endelig blitt litt vår i Bodø byen og Bmw`en ble henta fra vinterlagring for et par uker siden. Fikk bytta til den nye diffen da jeg tok den ut og fikk polert den opp og hatt på litt voks også. Her er noen bilder: 8)

Bilde av den i garasjen den stod lagret i

sbzuq373nrqw996cqmc6.jpg

Fikk bilen hjem å startet å polere den, og fikk på litt voks. Brukte 3M polering og Meguaiars voks.

ir5rpqu1voatzhbof86p.jpg

vvigls8tz1har1i9okcu.jpg

Og til slutt et bilde med sommerhjul påmontert: :D

okgk8rs92yfezut5glky.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig :D Men hvordan baklykter har du nå? Skal du bytte sideblink?

Takk før det! :D

Baklyktene er di originale! Bestilte faktisk nye sideblinkere, men di passet ikke. :S Tenkte å bytte til noen med samme farge som dem i framfangeren ja. :)

fette nice!!!!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Liten update!

Har fått shina bilen litt til ACR i helgen, og fikk hjelp av en kompis til å lakkrense og polere bilen igjen. Fikk også tatt en rens av interiøret.

Litt mobilbilder:

iy3e53nvr0fic7b7t2at.jpg

Fortsatt meget pent inni dørene etter 21 år. :)

xarye0qur3vddjnvopzh.jpg

dex2cqwzydcy84jfcrup.jpg

Dette er før HD voks fra AutoGlym. Ble veldig blank og fin, og det er faktisk ganske mye effekt i denne fargen når bilen står i sola.

s8jw5r91o789t3cdgjnq.jpg

iqiiobhhretxvabyjagw.jpg

Er det noen andre med M50 i facelift E30 som har prøvd å nullstille oljeservice indikatoren? Har prøvd flere ganger å jorde stikk nr 7 i diagnose kontakten, men den vil ikke nullstille seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...