MyNameIsAlen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hei, (ny Bruker) Eier en Bmw e36 323i 1997mod km : 148 000. flott bil som tidligere har vært 100% orginal av eldre eier, bilen er strøken med alder tatt i betraktning, noe smått her og der som kommer over årene. Ønsker da egentlig å bygge om til en flott 323i med full m pakk. Har fått på noe herlig M3 Contour II felger på 235/45/17 bak og 225/45/17 forran, meget fornøyd med hvordan det sitter! Hadde en god sprekk i baklyktene på de orginale, så bestilte og monterte e36 m3 baklykter bak og det ble meget bra! Så langt så bra hehe Har senket bak og det skal forran ETTER jeg har montert m3 fanger. (må se hvordan avstanden blir) Har før og etter bilder av alt jeg har gjort. venter bare på ny kabel til kamera så er jeg mer en gledelig til å dele alt med dere. Droppet de stygge oransje blinklysene på sidene og montert i hvit glass. Hvite glasshjørner ved frontlyktene er bestilt og på vei, samt ny grill. (de som står på nå er løse) NÅ ønsker jeg å kjøpe meg noen nye sorte stoffmatter med M logo. Setter pris på om dere har andre deler med M logo som kunne vært bra å få kjøpt. Setter pris på tilbake melding eller ideer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Posten din er på feil sted. Den burde være under "Ønskes kjøpt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SEANPAALE36 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ville ikke kjøpt det brukt, får jo det på gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MyNameIsAlen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Ville ikke kjøpt det brukt, får jo det på gs? Har skrevet nytt innlegg på riktig sted, du kan jo ta opp dette med meg der. PS. GS selger ikke lenger. takk for responds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå