kjellan Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Utkikk etter nå penere baklykter til min turing. Crystal smoked eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har strøkne med hvit blink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har sånne du spør etter tilsalgs for 500kr Sitter bare på mobilen nå, men kan sende deg en link til tråd når jeg kommer meg på dataen:) De jeg har er til coupe, men mener de er like.. Eller er det sedan og touring som går omhverandre, noen som vet sikkert? Edit: fant igjen tråden, viewtopic.php?f=14&t=206646 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Coupe passer dårli ja. E vell til sedan antagli di kan pass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Når det gjelder baklamper passer ingen om hverandre, sedan og touring har lik front, ellers er alt forskjellig, Har ikke så gode bilder, men de er strøkne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Samme som jeg har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå