holmen88 Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Vet ikke helt om denne passer best inn her eller på bil selges men har iallefall en 98 % komplett E46 1999 mod 318i, 1,9 sedan til salgs. Bilen står så selges som delebil eller enkelt deler. Toppen er røket og motor har gått 270 xxx km Nesten helt nytt kjølesystem (påkostet 30k litt før jul): Tanker Radiator Vannpumpe Termostat + + + ellers har den: - Manuelle sportsstoler med masse justeringsmuligheter - xenon - uorginale xenon i tåke og fjernlys + orginale - Harman / Kardon Anlegg Deler / Hel bil selges til høystbydende. Kom gjerne med bud og forespørsler Med Vennlig Hilsen Aleksander Holmen Phone: +47 93 82 79 71 Mail: a.holmen@me.com Twitter: twitter.com/Holmen88 Linkedin: linkedin.com/in/aleksanderholmen
-Roger- Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Er det fargen FARNGRUEN METALLIC (386)? Hvordan er forskjermer og panser i så tilfelle? Hvor holder du til? Hvor mye for sportstolene?
holmen88 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 Litt usikker på fargekoden, men det kan jeg sjekke til helgen når jeg kommer hjem. Kan da legge ut noen bilder osv da Selger hele bilen for 10.000 - ferdig prutet. Kunne sikkert fått mer for den, men da jeg ikke trenger den lenger og flytter snart utenlands så er jeg nødt for å kvitte meg med den fort. Bor i Fredrikstad btw
holmen88 Skrevet April 15, 2012 Forfatter Skrevet April 15, 2012 husker ikke helt i farten, men tror det er noe stensprut, men absolutt ikke mye. men kan legge ut bilder til helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå