Tommi706 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 har problemer med med el caben på bilen etter noen mnd lagring, skal sies at det har vært vann nedi cab luka en gang pga tette dreneringer. Det skjer ingenting når mann trykker på knappen, jeg har sjekket mickro bryter i bagasjeroms lås, og tvangskjørt motorene med direkte strøm og dette er i orden.. noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Prøv og reset systemet. viewtopic.php?f=1&t=23894&hilit=+reset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommi706 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 hmm, skal sjekke det..! Takk skal du ha:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommi706 Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 da fant jeg feilen.. har sjekket litt rundt på bimmers og ser at du har også problemer, selv om innlegga var gamle. fått noe greie på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Høres flott ut. Fant aldri ut av feilen da jeg omtrent ikke brukte bilen i de 5 åra jeg hadde den, Å når den ble brukt, så var taket stort sett på plass. Var full clima i den bilen, så har i grunn funnet ut at det er bedre med clima innstilt på 20 grader enn og koke hue i solsteik. Hehe. Bilen ble forsåvidt bytta bort for snart 5-6 år siden tipper jeg. Sleng ut hva feilen var da. Beklageligvis en og annen der ute med ikke fungerende tak på cab'n sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommi706 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 hehe, det er vannet som har kommet inn i bilen mellom "cabluka" som har irra i stykker ett koblingspunkt på gulvet, var deilig og finne den altså! har vel vært i mellom alt som har med caben og gjøre. Har en god kompis som lot caben sin stå til disposisjon for feilsøking, så gjorde ting litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå