Bjørn Kjetil Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 (endret) Får vell lage en tråd om min bmw e30 1983 2-dørs UTEN takluke Planene her er egentlig en rein banebil/driftebil. Har et håp om og begynne og kjøre i 2015 Det er på hobby stadiet så det går ikke altfor fort fremover Et bilde av vogna da jeg henta den Planer fremmover: -Motor.(Sett den inn i bil) -Foliere eller lakke karosseri . -Få byttet bakstilling til skivebrems.(Ferdig) -Få på powerflex i alt av understell.(Fått i bakstilling) -Bytte til coilovers. (Ferdig) -Få i bur godkjent for drifting.(Ferdig) -Wisefab forstilling.(Ferdig) -Få i bøttestoler.(Ferdig) -lakkere inv + bur.(Ferdig) Er bare ei lita liste det her, dette kommer til og bli tatt gradvis fremmover. Jeg tar mer en gjerne imot tips og råd. Endret Februar 25, 2015 av Bjørn Kjetil
Steven Skrevet April 15, 2012 Skrevet April 15, 2012 Se her ja, hadde litt lyst å kjøpe denne selv. Men siden den var såpass modifisert karrosserimessig er det ikke noe å ha skilter på. Passer vel best som banebil Følger med her!
Bjørn Kjetil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Se her ja, hadde litt lyst å kjøpe denne selv. Men siden den var såpass modifisert karrosserimessig er det ikke noe å ha skilter på. Passer vel best som banebil Følger med her! Tror den egner seg som banebil mest ja
Bjørn Kjetil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Får ikke skrudd på den de nærmeste dagene siden e34(bruksbilen) skal på visning Men etter det blir det skruing på e30`n
Bjørn Kjetil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Noen her som har litt peil på hva som duger til coilovers ell fjærer/dempere? Må prøve og harve inn litt informasjon
Therese89 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Gratulerer gutten min! endelig fred her i huse:)
joachim sørlie Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 0&type=alt de her har stående fjærbein bak, det er et stort pluss behøver ikke og lage nye dempertårn heller..
Steven Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=2097860&type=altde her har stående fjærbein bak, det er et stort pluss behøver ikke og lage nye dempertårn heller.. stemmer for disse!
Hawkon88 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 du finner også noen varianter rundt omkring med justeringsskrue under fjøren, hvor demper og fjær framdeles er adskilt hvis du ønsker en rimeligere løsning.
Bjørn Kjetil Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_info.php3?itemid=2097860&type=altde her har stående fjærbein bak, det er et stort pluss behøver ikke og lage nye dempertårn heller.. stemmer for disse! Har sett på dissa ja Noen som har prøvd dem?
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Da har jeg fått fjerna asfaltmatter og gått på med tynner, litt av et prosjekt bare det Blir lite ør i hue av og drive inne i en bil med tynner Noen bilder Må jo spara litt vekt når man fjerner det Blei litt bedre etterpå
Therese89 Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 jo værse god for at jeg har hjelpi deg!!! Morty999 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå