Gå til innhold

E30 7M-GTE swap (drifter) Coilovere & wisefab s.12


Bjørn Kjetil
 Share

Anbefalte innlegg

Skjedd noe mer med bilen ?

Satses det på kjøring neste år :) ?

Ikke så veldig :)

Må plane opp igjen toppen pga motorbukken har lagt ei ripe i toppen mens den lå på gulvet! Faens møkk :P

Lærepenge det der :P

Håper inderlig på det! :)

Tror jeg så deg på gatebil nå sist, pen bil :) Virka så optatt så lot være og ta turen innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai.. godt det kan fikses da :)

Tjaa.. Jeg vil si at min er direkte stygg slik den var med gule felger som ikker var meningen, felgene stikker halvmeter på innsiden og ikke lav nok! Lister mangler, men skal nok få rett stuk på den til neste år 8)

Edit; Du får stikke innom neste gang :) Hadde nok å styre med av barnesjukdommer på bilen så kan ha vært litt stressa enkelte ganger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai.. godt det kan fikses da :)

Tjaa.. Jeg vil si at min er direkte stygg slik den var med gule felger som ikker var meningen, felgene stikker halvmeter på innsiden og ikke lav nok! Lister mangler, men skal nok få rett stuk på den til neste år 8)

Edit; Du får stikke innom neste gang :) Hadde nok å styre med av barnesjukdommer på bilen så kan ha vært litt stressa enkelte ganger :P

Er alltid sånn første gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått planslipt toppen på nytt idag :) og lagt den et sikkert sted :P

MEN kom over at jeg har jo faen meg bøyde ventiler! TYPISK! men men.

Å en ting til....arp boltene mine er for korte??? Noen som har vært borti det? Er ikke så kjent på det område der, så tips ja takk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...