Gå til innhold

E30 7M-GTE swap (drifter) Coilovere & wisefab s.12


Bjørn Kjetil
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Ble litt mer jobb en planlagt når jeg skulle ha den i! Hylsa i org foringen hadde knekt i sporet sitt i kaross! :/ å bolten bøyd. Så har fått kjøpt nye bolter og skal til og få ut de som sitter igjen nå. Så blir det nye bolter og få i bakstillinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt mer jobb en planlagt når jeg skulle ha den i! Hylsa i org foringen hadde knekt i sporet sitt i kaross! :/ å bolten bøyd. Så har fått kjøpt nye bolter og skal til og få ut de som sitter igjen nå. Så blir det nye bolter og få i bakstillinga ;)

 

 

er no dritt å få ut de hylsene om de knekker :P

 

been there, done that :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støter på problemer ganske ofte nå :stupid:   De navene som jeg kjøpte brukt har jeg montert med Nye lager, men når jeg skal sette på bremseskiver nå så bygger navet alt for lite ut. Får det ikke lenger inn pga bremseskjold. Tok og fjernet bremseskjold, men da er hullet I bremseskiva der det ligger ann mot navet for lite. Noen som har løsning før jeg går på veggen? :uh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Prøvde noen orginale 325 skiver idag og det er samme problemet der som gsperformance skivene!

Da må jo det være nava som er feil? Hvis dere ser på s.8 så ser dere den jeg bruker (den til venstre) noen forslag? Begynner og haste litt siden bilen skal til burbygging snart.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har da fått tak i bærearmer MED nav fra skivebakstilling som broren min tar med seg fra oslo i morra så da håper jeg dette passer! Så blir fet og forte seg og kaste dette sammen og få sendt bilen til burbygging i helga :) gleder meg til og se åssen dette blir seende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...