Willyhansen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hei! plutselig en dag så bestemte basskassa seg for å ikke dunke mer, jeg finner ikke ut hva som er feilen, power lampa lyser på forsterkeren men det kommer ikke strøm ut til elementene, noen som vet hva det kommer av? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ikkapaggin Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hei! plutselig en dag så bestemte basskassa seg for å ikke dunke mer, jeg finner ikke ut hva som er feilen, power lampa lyser på forsterkeren men det kommer ikke strøm ut til elementene, noen som vet hva det kommer av? Takker for alle svar! hadde lignende problem på en gammel peugeot en gang, da var det jordingen som var dårlig. men aner ikke om det er ditt problem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willyhansen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Skal skjekke jordingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.Andersen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Har du fiksa problemet? Mener jeg hadde samme problemet på en e36 til en kompis. var strøm på forsterkeren, men ikke basserene. Da var det så enkelt at sikringa på forsterkeren hadde tatt kvelden:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 En grei måte å sjekke om kassen din funker som den skal er å bruke ett AA batteri rett på polene inn på kassen da skal elementene gjøre ett slag. Om dem ikke gjør det så sjekk kabelen inni kassa. Om det bare er en bass og du har kassen oppe kan du også sjekke at ikke "kabelen" som går over spideren på elementet er i orden. Har vært borti at dem har røket der på elementer før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aronkj Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Har akkurat samme problem! Brukte bilen som festbil i helga, og kan si at anlegget fikk kjørt seg men tror ikke jeg har sprengt noe. Alt funket bra helt til vi skrudde av tenningen for å dra på en fest. Da vi startet bilen igjen var det 0 bass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Som Nautiluz sier, sjekk kablene inni kassa og på selve elementet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå