Hopen Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har en svart 98mod 523ia med steptronic kasse som jeg vurderer å bytte i e30. Bilen har sort sportskinn, glasstakluke,4x elvindu, rieger m5 frontfanger, angeleyes, godkjent senket. Netopp hatt service på motor gir og diff. Automat kasse i meget bra stand. olje som ble tappet av var som ny da jeg skiftet. Har også byttet bremser fram for 1mnd siden. Bilen er ikke strøken i lakken, og en sprekk nederst på fronfanger etter revpåkjørsel. Motor går pent og bruker ikke olje. Ellers er bilen i bra teknisk stand. Er intr i å bytte bilen i en e30 coupe som er bra for rust. må ha sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dontzi Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 har du ca pris og noen bilder?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Betalte 53k for bilen før jul og har kostet på den service og bremser fram så går nok ikke noe lengre ned pris en det Felger på bildet følger ikke med, men 18" m5 felger som er strøkne vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Men egentlig kun intrsert i å kvitte meg med den om får byttet den i en bra e30 2dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertiouZ Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hvor langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 211.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmye30 Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 går du ikke under 53k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2012 ikke under 50, da beholder jeg den heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 flere bilder? Hvor er Fossen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timmye30 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Har sendt deg PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Har bestemt meg for å beholde bilen en stund til.. Skal bytte noen foringer og veivsensor nå så mulig den kommer for salg senere utpå sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albcar Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schjongen Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 denne skal ikke selges lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Er interessert i denne om den fortsatt er til salgs. Fosen er vel i Karmøy om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erga Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 bytte i en sierra 93' + en hyundai accident 2003mod ? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå