stianvell Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har da endelig fått kjøpt meg banebil, Som blei en Preface e30 coupe =) Bilen er brukt som banebil fra før, men må nok litt til før den er som den skal Her er noen bilder : Planer : * Ny eksos * Enda en racingstol + 4pkt belter * Få på fangere * Fjerne klistremerker osv * Få "alt" av lys til å fungere * Nye framskjermer * Lakke tak og panser * Nytt coilover sett * Sinter clutch og sachs trykkplate * Hovedstrømsbryter * Skivebremsbakstilling * Hydraulisk Håndbrekk Så har jeg funnet ut at jeg skal få lisens til bilen. Så da blir det litt mere og gjøre: * (HALV)Bur * Stoler * 4-punkt belter * Div andre ting man må ha for å få lisens, som hovedstrømsbryter osv.. Kom gjerne med tips og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Fått sveisa ny eksos, 3¨ under hele bilen, med 2 simons lyddempere =) Sorry for dårlige bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Blir bra dette Stian Flott hærje bil detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkern92 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Funker fjell denna! Må få tatt no bedre bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Har vel noen duu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Da er eksosen ferdig=) men ikke fått gjort noe særlig mere, bortsett fra å kjøre den litt =D Har finni ut at jeg skal prøve å få lisens på bilen, så da må jeg få inn ett bur i bilen. ikke helt sikker på hvordan det MÅ være for å få det godkjent, så kom gjerne med innspill =) Blir vel å kjøpe det fra Pedersen racing. Noen bilder : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Noen som har råd til hva som må til for å få lisens til drifting? vet jeg må ha bur,belter,stoler, og hovdedstrømsbryter.. Noen som har en Sparco evo2 stol tilsalgs?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 les her for regler: http://powerdrift.no/phpBB3/viewtopic.p ... 75&start=0 hvor får man kjøpt sånn 3" simons lyddemper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Uuu.. Detta her blir bra, Stian! Jeg prøvde å ringe deg opp igjen i forrige uke eller hva det var angående radiator. Men da var det ikke noe svar å få, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Les heller på Bilsport for regler ang. bur. http://bilsport.no/reglement/reglement-drifting/ Event. kan du spørre etter Bilsportboka 2012, der står alle regler for alle klasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 les her for regler:http://powerdrift.no/phpBB3/viewtopic.p ... 75&start=0 hvor får man kjøpt sånn 3" simons lyddemper? Takker var en kompis som hadde liggende, så vet ikke;( Uuu.. Detta her blir bra, Stian! Jeg prøvde å ringe deg opp igjen i forrige uke eller hva det var angående radiator. Men da var det ikke noe svar å få, gitt! behynner å hjelpe seg ja=) stemmer det, glemte tlf i lastebilen den dagen får ta det igjen snart;) Les heller på Bilsport for regler ang. bur. http://bilsport.no/reglement/reglement-drifting/ Event. kan du spørre etter Bilsportboka 2012, der står alle regler for alle klasser. Thx =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Har subba hull i bunnpanna, så må få tetta det før det skjer noe mer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 har en fin m20 panne hvis du trenger:) kjekt å ha reserve uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 har fått tak i ny, men er m50 motor i denna, så passer vel ikke med m20 ? ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå