stianvell Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Da var Mtech2 glassfiberfangere bestilt og litt annet snacks Også fått på framfanger nå, + orginal lykter med luftfilter ut av fjærnlyset )
///FredriK.S Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Blir bra detta Stiaan ) Men m-tech II på preface? Passer det over?
stianvell Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Blir bra detta Stiaan )Men m-tech II på preface? Passer det over? Alt passer hvis man vil;) Greit i syden?
stianvell Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Da har jeg fått mtech fangerne=) og fått en kompis til å freshe opp en ekstra diff, å sveise sperre;D brent ut gammel sliten diff foring. fått tak i noe som skulle være sterkere en polyforinger til hele bakstillingen=)
Anders92 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Looks good! bare å få ut fingern og kutte ut buret en dag nå
stianvell Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Snart klart til gatebil nå =) Holder på å få i halvbur, fått på fangere,litt reklame og noe foringer i bakstillinga=)
stianvell Skrevet August 15, 2012 Forfatter Skrevet August 15, 2012 Hei, lenge siden updeit her nå.. Men, har begynt å bytte til skivebremser bak, og skal få på 316 diff Brenner ut foringer: Skal sette inn powerflex i bakstillingen nå, er det noe vits å kjøpe til stabstaget?
stianvell Skrevet August 26, 2012 Forfatter Skrevet August 26, 2012 Da er bilen snart klar for gatebil igjen Har nå fått i powerflex i bakstillingen ( Travers og bærearmer) Fått montert skivebremser bak: Fått på en mindre diff: Knekt baklokket på diffen så hvis noen har en sånn, så skrik ut! er det lille lokket.. Har jeg ikke god plass å skru på?
stianvell Skrevet August 27, 2012 Forfatter Skrevet August 27, 2012 Da fikk jeg tak i en ny diff, så byttet bare over difflokket =) Men står orignal foring i den , merker jeg noe særlig forskjell på diff foring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå