setten Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Lyktesenkerne må av, og lamin-x må på Må vurderes evt hvor børr jeg kjøpe lamin-x? hørt at gs-bildeler har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Fin høyde og fin bil Jeg må si meg enig med lasseln angående E46 M3 speil. Rask photoshop så du ser hvordan det blir sånn ca med gule lykter på bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Fin høyde og fin bil Jeg må si meg enig med lasseln angående E46 M3 speil.Rask photoshop så du ser hvordan det blir sånn ca med gule lykter på bilen din! må vell se litt på de speilene da:P ah! tusn takk jaja, kanskje litt finere på mørkere bil. men blir kanskje ikke så værst når grøftlysene blir gul pluss at man ser resten av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Fin høyde og fin bil Jeg må si meg enig med lasseln angående E46 M3 speil.Rask photoshop så du ser hvordan det blir sånn ca med gule lykter på bilen din! må vell se litt på de speilene da:P ah! tusn takk jaja, kanskje litt finere på mørkere bil. men blir kanskje ikke så værst når grøftlysene blir gul pluss at man ser resten av bilen pluss at det blir svarte nyrer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Glemte grøftelysene Men vil tro det ser bedre ut med gule grøftelys også ja, spessielt i kombinasjon med svarte nyrer! Du kan sjekke om du finner lyktefilm på ebay. Har kjøpt gul film fra ebay selv som jeg hadde på grøftelysene mine. Mye billigere og funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Glemte grøftelysene Men vil tro det ser bedre ut med gule grøftelys også ja, spessielt i kombinasjon med svarte nyrer!Du kan sjekke om du finner lyktefilm på ebay. Har kjøpt gul film fra ebay selv som jeg hadde på grøftelysene mine. Mye billigere og funker bra okei, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 da er gulfilm bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Da er Filmen montert og kalipprene er lakkert rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Fin den her Og krem med gule lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Fin den her Og krem med gule lykter da takk ble fornøyd jeg ja få på svarte nyrer nå så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2012 Det har nå skjedd igjenn.. en god kompis av meg skulle en liten tur under bilen når han var alene da bilen mest trolig skled av jekken, som da døde på stedet .. ;/ http://www.t-a.no/nyheter/article3112863.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 17, 2012 Share Skrevet Mai 17, 2012 Kondolerer virkelig! Må si jeg begynner å tenke på hvor flaks man har hatt alle gangene man bare skal gjøre noe raskt uten god sikring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Kondolerer virkelig!Må si jeg begynner å tenke på hvor flaks man har hatt alle gangene man bare skal gjøre noe raskt uten god sikring! ja, synes dette er en stor oppkvikker til alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Bare synd det må læres the hard way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 Bare synd det må læres the hard way! ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå