Gjest erlinge28 Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Da har jeg fått tak i det jeg trenger for å bytte til manuell, men har bare prøvd dette på e34 525tds. Noen her på forumet som har prøvd eller vet om feks. hvordan jeg får hjernen til å tro at kassa står i P?? Har også hørt at turbotrykket ikke kommer før rundt 2-3000.. Om noen vet noe om akkurat dette hadde det vært fint å få vite..
Gjest erlinge28 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har fått bilen til å starte uten kontakten til kassa tilkoblet kassa. Tok en fra pinne 1 over til pinne 5, og vips så starta den Men kassa står i nødmodus nå..noen som vet å få fjernet dette?
Gjest erlinge28 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har fått bilen til å starte uten kontakten til kassa tilkoblet kassa.Tok en fra pinne 1 over til pinne 5, og vips så starta den Men kassa står i nødmodus nå..noen som vet å få fjernet dette? Har selfølgelig ikke noe å si, når kassa skal byttes til en manuell, men denne feilmeldinga kommer jo opp i check panelet :/ Prøvde å la bilen stå i P, å rusa den litt, og alt hørtes bra ut, så jeg starter å plukke ned kassa idag, så får vi se hvordan det går fremover
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Ikke ta dette for god fisk, men jeg mener å ha lest fra andre som har gjort samme ombyggingen, at det var en gul "boks/bryter" man manuelt måtte sette i Drive. Tror den skal vel være rundt girstangen et sted, kanskje rett under midtkonsollen også. Jeg er ikke helt sikker, men det er nå et lite tips du kan se litt på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå