kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvordan gir kasse jeg har.
bmwmaxi Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Er aut. dette? Står sikker en nagla plate på andre siden med mer info. Rett over oljepanna.
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Det eneste jeg finner er 1222751-9 Det er til en 98 modell 523i, motorkode M52-b25 125kw Og den kassen er en 5VX Manuell Kan det stemme?
bmwmaxi Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Ja, ble litt lurt der så ut som olje rør til automaten på bilde. Men har du prøvd med. Serial Number http://bimmers.no/index.php?view=weblin ... &Itemid=54
kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Ja, ble litt lurt der så ut som olje rør til automaten på bilde.Men har du prøvd med. Serial Number http://bimmers.no/index.php?view=weblin ... &Itemid=54 Ja prøvd den siden uten hell. men bilen er egentlig 520. men bygget om til 528 med ZF kasse. og etter en 525 klarte fint å kjøre fra meg for litt siden. begynte jeg å lure. jeg har prøvd å finne motor kodene uten hell. fått ny forklaring hvor den skal stå. men fant de nr jeg tok bilde av på gir kassa. greit å væra på sikre siden.....
kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Er aut. dette? Står sikker en nagla plate på andre siden med mer info. Rett over oljepanna. nei står ikke noe nagla inn plate på andre siden. fant dette nr. står på sjåfør siden. litt lengere bak står det ett klister merke som er slitt ut. så ser ikke hva som står der.
///Naitsirk Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Enten Getrag 250 eller ZF320 og det står merket på kassa.
kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Enten Getrag 250 eller ZF320 og det står merket på kassa. hvor skal det merke stå
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Getrag 250 begynte med delenummer 143 på de jeg fant, så det ser ut som en ZF kasse ja! http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180688470497&_trksid=p2992.m753
kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Står på clutch-huset på passasjersiden da skal jeg sjekke der. nå er det bare å finne ut nr på motoren, så fort jeg får den opp på bukken igjen
kevin1982 Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Getrag 250 begynte med delenummer 143 på de jeg fant, så det ser ut som en ZF kasse ja! http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180688470497&_trksid=p2992.m753 det var koselig å høre. men jeg må nok sjekke mer. printe ut noen bilder hvor hver enkelt nr skal stå. skal stå noe på clutch huset.
Thundercoil Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Nå har jeg ikke mye peiling på dette her, men hvis du har 520 diff og 528 motor, kan ikke det være grunnen til at 525en hadde bedre akselerasjon enn deg? Hehe. Bare sitter her å spekulerer litt på hvordan det gikk for seg. Du kan vel slenge m50b25 innsug på den motoren din, mener jeg å huske. For litt ekstra effekt Håper du finner ut av det og tar han i en evt omkamp
///Naitsirk Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Nå har jeg ikke mye peiling på dette her, men hvis du har 520 diff og 528 motor, kan ikke det være grunnen til at 525en hadde bedre akselerasjon enn deg? Hehe. Bare sitter her å spekulerer litt på hvordan det gikk for seg. Du kan vel slenge m50b25 innsug på den motoren din, mener jeg å huske. For litt ekstra effekt Håper du finner ut av det og tar han i en evt omkamp Tvert imot. Med 520diff vil bilen akselerere bedre enn orginalt. M54b25 virker sterkere på mellomregisteret, men om det er nok til at den skulle ha dratt i fra noe voldsomt tviler jeg på. Rart egentlig da M52 har mer moment. M52b28 blir LAT med deffekt kamsensor. Sjekka feilkoder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå