Gå til innhold

Hvordan girkasse har jeg *legger ut bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, ble litt lurt der så ut som olje rør til automaten på bilde.

Men har du prøvd med. Serial Number

http://bimmers.no/index.php?view=weblin ... &Itemid=54

Ja prøvd den siden uten hell. men bilen er egentlig 520. men bygget om til 528 med ZF kasse. og etter en 525 klarte fint å kjøre fra meg for litt siden. begynte jeg å lure. jeg har prøvd å finne motor kodene uten hell. fått ny forklaring hvor den skal stå. men fant de nr jeg tok bilde av på gir kassa.

greit å væra på sikre siden.....

Skrevet
Er aut. dette? Står sikker en nagla plate på andre siden med mer info. Rett over oljepanna.

nei står ikke noe nagla inn plate på andre siden. fant dette nr. står på sjåfør siden. litt lengere bak står det ett klister merke som er slitt ut. så ser ikke hva som står der.

Skrevet

Nå har jeg ikke mye peiling på dette her, men hvis du har 520 diff og 528 motor, kan ikke det være grunnen til at 525en hadde bedre akselerasjon enn deg? Hehe.

Bare sitter her å spekulerer litt på hvordan det gikk for seg.

Du kan vel slenge m50b25 innsug på den motoren din, mener jeg å huske. For litt ekstra effekt :D

Håper du finner ut av det og tar han i en evt omkamp :D

Skrevet
Nå har jeg ikke mye peiling på dette her, men hvis du har 520 diff og 528 motor, kan ikke det være grunnen til at 525en hadde bedre akselerasjon enn deg? Hehe.

Bare sitter her å spekulerer litt på hvordan det gikk for seg.

Du kan vel slenge m50b25 innsug på den motoren din, mener jeg å huske. For litt ekstra effekt :D

Håper du finner ut av det og tar han i en evt omkamp :D

Tvert imot. Med 520diff vil bilen akselerere bedre enn orginalt. M54b25 virker sterkere på mellomregisteret, men om det er nok til at den skulle ha dratt i fra noe voldsomt tviler jeg på. Rart egentlig da M52 har mer moment. M52b28 blir LAT med deffekt kamsensor. Sjekka feilkoder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...