The Edge Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Vanskelig å formulere et godt evne for dette. Det jeg lurer på: Det gjelder en 97' 528ia. Når jeg kjører i manuell modus, vises jo hvilket trinn girkassen er i i displayet under turtelleren. Når den derimot står i sport eller drive, vises kun S eller D, og ikke hvilket trinn den er i. Jeg kunne ønske å se hvilket trinn den er i også i drive og sport, noen som vet om det er mulig og evt. hvordan?
gullsakar Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 hvorfor? bare for gøy eller til hjelp for noe...? etter jeg har kjørt noen år med min bil kan jeg kjenne og høre hvilket gir den ligger i enkelt og greit..
The Edge Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 hvorfor? bare for gøy eller til hjelp for noe...?etter jeg har kjørt noen år med min bil kan jeg kjenne og høre hvilket gir den ligger i enkelt og greit.. Er egentlig bare at det hadde vært greit at det stod.displayet blir jo ikke brukt til noe annet alikevel,så hvorfor kunne det ikke stått hele tiden, også i drive og sport.
killarinc Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Burde kunne programeres det. Spør i diagnosetråden
Kjell Z3 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Kjenner du bilen din vil du se på turtelleren hvilket gir du har. Om du gjør slik du ønsker vil det ha en ulempe: Om du veksler mye mellom å kjøre i D og man. vil du miste muligheten til å se i displayet hvilket modus du har giret, det er lett å glemme etter å ha kjørt noen mil i jevn hastighet.
GSS Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Det vil fortsatt kunne stå D eller M i tillegg til giret som er inne da dette ikke er i samme felt.
killarinc Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Dette kunne jeg tenkt meg også da jeg får ny girkule som viser hvem modus den står i.
The Edge Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Ser ikke at det skulle være noe som helst ulempe at aktivt trinn vises hele tiden.
Kjell Z3 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Ne,i om det står både D og gir kunne jeg tenkt meg det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå