nitrox111 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hei. Da lufter jeg salg på bmw`n da jeg har lyst til å prøve noe annet enn bmw gitt.. Snuser litt på Mercedes 210 så om noen er interessert i å bytte kan det være aktuellt, er også åpen for andre bytteforslag, men JEG kan IKKE legge inn noe mellomlegg da jeg akkurat har kjøpt ny leilighet og trenger pengene der. BMW E39 525tds, automatgirt Touring. 219.000km byttet olje hver 10.000 (stemplet i servicehefte av merkeverksted) Grått skinn-interiør Cd-Spiller Kabler lagt opp for stereo. (høytalere i dører og tak bak er byttet til noe vesentlig bedre enn orginalt) Facelift lykter forran Helrøde lykter bak 15 elr 16 tom pigg på vinter 18" Rondell D58 Sommerdekk (ganske slitt) 18" Schmidt VN-LINE (DYRE FELGER, Kan følge med mot tillegg i pris, fått bud på 20.000 på disse) Vanlige rusta på bakluka er der og en bulk i venstre kanal. Her er link til bilde av bilen: viewtopic.php?f=6&t=217272= Noe dere lurer på ? Skriv her, men ta også kontakt på PM da jeg ikke alltid kan innom tråden å sjekke, ser hvertfall om det er noe respons om jeg får PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Det høres ut som bilen har gått 95000km. Bør endre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Det høres ut som bilen har gått 95000km. Bør endre det. Jo takk for tipset, skjønner godt hva du mener da jeg tok en litt grundigere titt selv Endres nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå