Gjest Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har noen spørsmål, vurderer å gjøre om min 325 ix til bakhjulstrekker i sommer-sessongen, Er det noen som har errfaring med dette? Er det bare å fjerne akslingen som går ifra girkassa til fram-akslingen?
Rullini Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 JA. Ikke noe problem. Kjørte flere somre med kun bakhjulstrekk på den jeg hadde.
Haakjin Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Kommer helt ann hva du vill legge i det , skal du ha det slik som en orginal bil uten ix må du forandre dempertårn framme for eks. Siden det er annen vinkling på tårna på ix anbefaler å ikke gjøre det
Vegardb17 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 eneste fornuftige grunnen er jo kanskje for å minske dekkslitasje. men et nok andre grunner tenker jeg Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
plugg69 Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Av ren nysgjerrighet, hvorfor? Is'nt that obvious...?
DreRacing@ Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 ikke bare å fjerne akslingen som går fram nei
Gjest Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 JA. Ikke noe problem. Kjørte flere somre med kun bakhjulstrekk på den jeg hadde. Da fjertnet du bare akslingen som går fremover? Av ren nysgjerrighet, hvorfor? Er vel ikke å stikke under en stol at det er litt mer morro å gjøre bakhjulstrekker om sommeren ikke bare å fjerne akslingen som går fram nei ikke ? Av ren nysgjerrighet, hvorfor? Is'nt that obvious...? Kan nevne at venstre akslingen min er blitt byttet en gang, da knuta havarerte, da fungerte den også kunn som RWD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå