teexeln Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 noen som har tips til seriøse utenlanske nettsider, tenker da på orginale deler eller værtfall ikke dårligere erfaringer og er det noe å spare på å kjøpe fra utlandet. gjelder e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 www.koed.no (dansk) Veldig bra priser på alt. Ligger gjerne hundrelapper/tusenlapper under bmw/gs på større ting. Prisen du ser i handlekurven er den du betaler så ingen styr med toll, moms osv. Kommer som vanlig pakke i posten Eneste man bør være obs på er at de noen ganger sender uoriginale deler selv om man slår inn BMW delenr. På noen deler får man valget mellom org/uorg mens andre ganger blir det "bingo". Men er bare å kontakte de på mail/tlf så får du org. deler De har også litt lite deler på nettsiden så må bruke online ETK til f.eks GS for å finne delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Eller realoem.com for å finne delenummer. Er litt annet lagt opp enn GS, jeg bruker begge for å finne delenummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Eller www.bmwfans.info Opplever denne som mer brukervennlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Turner Motorsport og Ireland Engineering har jeg gode erfaringer med. I tillegg til nevnte Koed. Koed har som regel forholdsvis lang leveringstid. Jeg har flere ganger måtte vente på delene fra de i nærmere 1mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixxer4fun Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Har aldri opplevd koed tregere enn en uke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hva er det du er ute etter av deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå